Direktlänk till inlägg 6 maj 2015

Idag Onsdag

Av omlivetruntmig - 6 maj 2015 18:41

idag är de min första dag i bloggvägen hoppas de blir kul å skriva av sej dom trista känslor som spökar inom mej  de började när ja hittade min bästis död i sängen i sommaren- 14 ja blev helt ställd konstigt nog va hon var min andra hälft gjorde saker tillsammans å även när vi inte sågs så visste vi var vi hade varann som kärringar så va de även skitprat om varann men de tog vi sen så lite struligt va de som kärringar som man är hehe de va mycke strul om grejer å så hon lärde mej saker som ja hade en viss aning om men inte så nära men de va bra saker som hon lärde mej å ja lärde henne mina grejer, trodde inte att de skulle bli så här känner mej halv så min högra sida är borta så de känns att ja haltar fram  men de kommer å gå över men vill inte de men minnet efter henne kommer aldrig blekna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av omlivetruntmig - 27 maj 2015 18:51

Hej är här nu har varit borta ett tag har mått sisådär på senaste tiden en vän till har gått bort hon gick bort i lördags som hon gav upp å gick vidare😢 nig om de nu har ja satt stopp mellan mej å kevin har sagt att de får vara nog med de sak...

Av omlivetruntmig - 14 maj 2015 09:54

Morron nu e de min 3 de dag som känns positiv så ja hoppas den känslan håller i sej hela dan e en skön känsla de va ett tag sen men fan ska inte tänka i dom baner pyttsan e svårt att bryta de men nu jäklar ska ångestkänslan BORT å ja ska börja leva d...

Av omlivetruntmig - 14 maj 2015 09:07

Morron nu e de min 3 de dag som känns positiv så ja hoppas den känslan håller i sej hela dan e en skön känsla de va ett tag sen men fan ska inte tänka i dom baner pyttsan e svårt att bryta de men nu jäklar ska ångestkänslan BORT å ja ska börja leva d...

Av omlivetruntmig - 12 maj 2015 10:21

morron nu börjar ja spåra ut helt mitt liv pallar inte mycket mer den ja trodde på har lämnat mej pga att han säjér att ja e empatilös självupptagen å att ja inte bryr mej om nån annan än mej själv å dessutom handlar mitt liv om piller å piller å den...

Av omlivetruntmig - 9 maj 2015 22:06

Hej här är ja igen de har varit en bergådalbanedag men de blev ett möte med kära mickan som bara dök upp å ringde på dörren bara så ja blev förståskanpnglad såg henne senast på Lisas urnsättbing i augusti men har haft en del kontakt med mickan innan ...

Presentation

Första gången som jag har en blogg.den här kommer handla om mitt liv och allt som händer i mitt liv. här kommer jag skriva om sådant som det är så svårt att tala om..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards