Alla inlägg den 12 maj 2015

Av omlivetruntmig - 12 maj 2015 10:21

morron nu börjar ja spåra ut helt mitt liv pallar inte mycket mer den ja trodde på har lämnat mej pga att han säjér att ja e empatilös självupptagen å att ja inte bryr mej om nån annan än mej själv å dessutom handlar mitt liv om piller å piller å dennes pengar å dessutom tigger ja av alla mina vänner å skiter i hur de går för dom bara ja får mina piller 😢å min sladdis e en jävla ynklig värdelös unge som lever på att utnyttja alla å skyller på sin ADHD å de hon gör om dagarna e att sova dricka sin pk å utnyttjar sim mor så i stora slängar så e vi en jävla belastning för världen hur fan ska ja orka med att fortsätta mitt liv å ska finnas för mina underbara barn barn å mina älskade barnbarn💗 men asså ja pallar inte mer nu sitter bara å väntar på nästa smäll de e väldigt svårt att ens kliva ur sängen på morronen å vara glad å positiv men ja försöker tänka när ja vaknar att ge mej en chans att börja ha en bra tanke men så jävla svårt när kroppen å hjärnan vill nått helt annat men ska va glad att ja har nåra vänner kvar å dom håller ja i hårt men vet att att åxå kommer å svika mej å då e de helt slut så fyran vilken jävla dum människa som går här på jorden å upphåller en plats som nån annan behöver mer än mej om de inte blir nån ändring så vet ja inte hur fan länge ska ja orka jobbar hela jävla fuking i stormvindar snarare i orkanvindar hur länge ska ja stå pall 😩.ja återkommer älskar er som e kvar

Presentation

Första gången som jag har en blogg.den här kommer handla om mitt liv och allt som händer i mitt liv. här kommer jag skriva om sådant som det är så svårt att tala om..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards